گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

عطش


روئیده  ام   به  سرزمین  عطش  ،  دردم  آب  نیست

مستم  ،  ولی  جرعه  ی  عشقم  ،  شراب  نیست


می  خوانمت  تو  را  ،  نه  بدان  گفتِ  دیگران

آن  سان  که  در  حصار  قلم  یا  کتاب  نیست

آرزویم کن


آرزویم  کن 

بهشتت  می  شوم  روی  زمین.


سیب  یا  گندم 

چه  فرقی  می  کند  با  من ، بگو .

ماه تو



همین  کافیست  ماه  من  تو  باشی

چراغ  شام  و  راه  من  توباشی


به  ناله چون  در  آیُم  این  شب  تار

صدای  هق  هق  و  آه ام  تو  باشی

خدایا


تو  ای  زیباترین

زیباترین

زیباترین  من.


هزاران  بار

بل  صد ها  هزاران 

آفرین  من


میان  این  همه

تنها  منم

اما  تو  را  دارم


تو  را  ای  بهترین

و  ،   ای  همه

تنها  ترین  من.

وای


وای  اگر  در  بزنی

پنجره  ای  وا  بشود


آنچه  باور  نکنی

رو  به  تو پیدا  بشود.