گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

طالقانم


         طالقان

من  اینجا  طالقانم

امشب  از   مهتاب   پرسیدم

سراغت  را.

نبودی

لحظه  های  ناب   تنها  بود.


صدای  آب می  آمد.

روان  در  گوش  احساسم

غم  فریاد 

در  جان  سکوتی مانده

زیبا بود


صدایی  از  سکوت  هر  طرف

در  گوش   نجوا  بود.


چه  رفت  و  آمدی   میکرد

مهتابت.

در  آن  ابرینه  ی  دیرین .

چه  چشمک  ها 

که  در  تاریک  و  پنهان   تو 

پیدا  بود .

دلم   محو   تماشا  بود .


من  اینجا  طالقانم

در  دیار   کودکیهایم  .

به  دنبال  سر  آغازی و  انجامی

در آن   گمگشتگی

معنای   بودن   با   تو  رویا   بود .


برای   من   که   از  هر   سو  تمنایم

برای  من

که   از   عشق   تو   رسوایم .

چه   باید  می   نو   شتم

جز  تو

وقتی   حرف   گل   ها   بود .


من   اینجا  طالقانم

پیش   رویای   تو   خوابیدم .

بهشتی   گر   چه   در   اندازه   ای

تا   سر  نو  شتی

در  حصار   بر  که   ی   ما   بود .


همین   اندک  

که از   تو   میرسد  بر  ما

همین   آرامش   امشب 

برای   من   تمنا   بود  .


کسی  می  آمد   از   مجنون

کسی  می  آمد   و  دلخون

کسی  در  لابلای   بودنش 

مفهوم   لیلا  بود .


تکان   میخورد 

برگی   در   مسیر  باد ی   از  شادی

نشان  میداد   من   هستم 

دلم  غرق   تماشا   بود .


نمی  خفت

آنکه   در  پستوی  ذ هنم  

رفت  و  آمد   داشت  .

مرا   بسیار 

می  فهمید.

چو   بیداری   که  در  اندیشه   اش 

امواج   دریا   بود  .


من   اینجا   طالقانم

شهر  رویا  های   فروردین

کنار   کودک   اردیبهشتم

پای  کو بانم.

ز خردادی   به  رقصم

زندگی   در   جشن  من  امشب 

مهیا   بود .