گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

کو تاهیهای من 9


                      حماسه ی نگاه


یک  حماسه  نگهم  کردی و ،  فردوسی  رفت

از  سر  و  پا  گنهم  کردی  و ،  فردوسی رفت


رستمت  کودک  سهراب  مرا  کشت  ،  چرا ؟

اینچنین  رو  سیهم  کردی  و ، فردوسی رفت

کو تاهیهای من8


           دوری و درد


زندگی فاصله ای نیست به پیش من و تو .

عشق هم مساله ای نیست به پیش من و تو .


حرف   از   دوری   و   درد   است    والا   به خدا

غیر از اینها گله ای نیست ، به پیش من و تو

دو مثقال سلام


               دو مثقال سلام


چقدر سخت مرا می فهمی

چقدر سهل

تو را می فهمم

پیش عقلت چه سپارم ایدوست

اندکی سادگی

و عشق چطور ؟

با دو مثقال سلام

TextAva.iR
song code

ز مستان


                     ز مستان


می وزد باد

هوا سرد

زمستان در راه


پشته ای ابر

چو بابا نو ئلی

راه به راه


نفسی سرد و مه آلود

بلورین

چون برف

ریزش برگ زبان بسته ی

افتاده به راه


من و بر تن کت پشمینه و زرد

صورتی سرخ

دلی شاد و 

رفیقی همراه


زندگی گرم

هوای دی و

یک سال جدید.

عید در پیش و

شبی برفی و کاجی در راه.


شاید امسال

تفنگی

گل سرخی آورد

شاید

افتاد کسی

از ره بیراهه به راه .

کو تا هیهای من 7


درب خدا را بزن .

با تپش قلب ها

گفت که ای ؟

جان من

من  ،  منت    انداز دور .

گو که منم بنده ای .

بنده ی در گاه تو .