گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

رنگ چشمان


مُدلت   چند ؟

خودت  چند؟

دلت  چند؟

بگو


رنگ  چشمان  تو   را   آبشنش  ،  میخواهم.

زنگ تفریح


زنگ  تفریح نگاهت   چه  قدر  کوتاه   است  !


جای  ناظم    شدنت  ،  کاش   معلم    بودی !

مزرعه ام


تو  را  شبیه  خودم   ،   دوستت  دارم

چه  قدر   مثل   تو   را  از   خودم   طلبکارم


هنوز   مزرعه  ام  مست   می   شود   از   تو 

تو   آن   گلی   که   تو   را   عاشقانه   می  کارم

فاعلاتا


فاعلاتا   تو   بگو   با   فعلاتت   ،  چه   کنم؟

از   بمیرید   ،  بمیرید   و   حیاتت   ،   چه   کنم؟


خسته  ام  ،   خسته  ،  عروض   و  غرضی   نیست  مرا

تو   بگو   با   عرض   و   معنی   و   ذاتت  ،   چه  کنم؟


در   جهان   هر  چه   که   دیدم   ،  همه   بی   بنیادیست

با   تو   اما   ز   تجلی   و  ثبا   تت   ،  چه   کنم ؟


به   غروبی   که   فرو   رفته   غرورم   به   عدم

پای  آواز   اذان   ،   وقت   صلاتت   ،  چه   کنم؟


خشکسالی   شده   اندیشه  ،  به   جایی  نرسد

با   تو   جاری   شده   در   شط  و  فراتت  ،  چه   کنم؟


همه  غرقیم  به   گرداب   دروغ   خودمان

با   پل    معرفت    و   راه   نجاتت  ،   چه   کنم؟


سکوتم


شکستنیست

دلم.

مثل

یک  سکوت

قشنگ.


بزن

بزن

به  سکوتم

چو  شیشه ای  با   سنگ.