گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

فاعلاتا


فاعلاتا   تو   بگو   با   فعلاتت   ،  چه   کنم؟

از   بمیرید   ،  بمیرید   و   حیاتت   ،   چه   کنم؟


خسته  ام  ،   خسته  ،  عروض   و  غرضی   نیست  مرا

تو   بگو   با   عرض   و   معنی   و   ذاتت  ،   چه  کنم؟


در   جهان   هر  چه   که   دیدم   ،  همه   بی   بنیادیست

با   تو   اما   ز   تجلی   و  ثبا   تت   ،  چه   کنم ؟


به   غروبی   که   فرو   رفته   غرورم   به   عدم

پای  آواز   اذان   ،   وقت   صلاتت   ،  چه   کنم؟


خشکسالی   شده   اندیشه  ،  به   جایی  نرسد

با   تو   جاری   شده   در   شط  و  فراتت  ،  چه   کنم؟


همه  غرقیم  به   گرداب   دروغ   خودمان

با   پل    معرفت    و   راه   نجاتت  ،   چه   کنم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.