گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

سلام یلدا


                      سلام یلدا


سلام یلدا

من که فانوسم راجا

و دلم را

اینجا

سپرده ام.


تا تو

دختر مشکی پوش ایرانی

چراغ بر افروزی

به بهروزی .


هزار و اندی

نمی دانم

در کدام راهی.

که

سالی یکبار

قسمت ما می شوی

و من

نمیدانم

چند ساله ای

تا

کیک برایت سفارش دهم.


خودم را

دعوت می کنم

به

شراب

به رقص باله ی تو

چه زیبا مشکی آراسته ای.

به  رقص و چرخ .

جان و جامت.

ای مهمان شب نشین

چله.


ای ظهور و تجلی باستانی

نیروانای هندی

بودای

سر زمین سرخ

اهورای

زردشت

راهبه ی

سرز مین رُم

سینو هه ی

مصر

ز ئو س

آتن و اسپارت

میکل آنژ

رنسانس  بیزانس

آرش و آنا هیتای پارسی.


پای در

کرسی بگذار

به

آرایش

هندوانه

و انار

آرزو های من.


بی سحر گاه تو

صبح

ایرانی نیست .

دی نامه را

امشب

به زمستان بسپار .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.