گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

آذر عزیز من...


گفتی که بگذرد 


و

نگفتی 

کِه بگذرد ؟


من از تو 

یا 

تو از من 


و 

این هرکدام را


هرگز مباد! 


گرچه 

جهان نیز بگذرد! 


شاید 

تو

بی من.  


مرا بی تو 

آه نه! 


آذر !

عزیز من 

غم پاییز بگذرد .


حالا 

منم  ، 

نشسته به بی برگی زمان 



برخیز 

آفتاب باش ، 

غم و سوز بگذرد 



آبانِ بی تو 

رفت و 

آمده ای 

ای شکیب سرد 



با تو 

تمام حسرت امروز 

بگذرد. 


عریانِ  

مه گرفته ،

به باران سلام کن .


تا 

روزگار تلخ بی تو 

و دیروز بگذرد 


آری 

گذشته مهر و 

به پیشست 

سوز دی


این 

بعد ها 

به عشق 

عشوه ی نوروز

بگذرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.