گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

شناسنامه


                   شناسنامه

شعر  هایم   تا   بخواهی  ساده  اند .

واژه ، واژه  ، در  دلم   افتاده   اند .


شعر  های   من  فروشی   نیستند.

سر  فراز   و   والی   و  آزاده   اند .


حرفهایم ، بکر ، بکر  و  اصل ، اصل

مثل  اسبی   در  مسیر   جاده  اند.


گه  ز  هشیاری   و   گاهی   مستِ  مست .

اینچنین  مدهوش  جام   و   باده   اند  .


مثل  کادویی  ،  شبیه   حلقه   ای.

دست  در   دست  گل  و  سجاده  اند


از   خودم  تعریف  کردم  ،  وای  من!

شیر   های   نر   اسیر   ماده   اند .


شعر  را  چون بند   تنبانش  مخوان

آن  کت   و    شلوار   ها   لباده   اند .


هرکه  هستی ،گر خودت باشی ، درود

ورنه   اینها   بر   دو.   پا   قلاده  اند .


می  برم  با  خود  به  پایان  ،   این   مقال.

مهر  ورزان ،  بر  بتی      ،   دل   داده   اند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.