گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

تماشا


                 تماشا

صیقل جان کنم  ، آنگه طلب یار کنم .

روزه ام را پس هر دیدنت افطار  کنم .


نیمه شب وقت نماز سحری پشت سرت .

هر چه گفتی همه را یکسره تکرار کنم .


رخت بالین ، بیندازم و آغوش طلب .

تو به انکار ، نخوابی و من اصرار کنم .


به خدا فصل زمستان تو فروردین است .

تو بگو هر چه که خواهی و من اقرار کنم .


سالها منتظرم خواب تو تعبیر شود .

خفتگان را خبری داده و بیدار کنم .


می خرم ناز تو را ، هر چه که گویی بکنم .

تو بگو هر چه که باشد ، خودم آن کار کنم .


شاید ایمان مرا خواهی و خاقان مرا .

تو خدایی کن و من غیر تو انکار کنم .


عزم رفتن بر دیدار تو کردن عبث است .

تا  تقاضای  تو  چون  زائر  و  زوار  کنم .


خاطر دوست به نزد من حلاج ، مگو ست .

آنقدر هست ،  که خود را به سر دارکنم .


تا  وضو  سازم  و تکبیر  قیامت  بر سد .

چون شهیدان طلب وعده ی دیدار کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اصغر شنبه 16 آبان 1394 ساعت 16:57 http://aliasghar0123.blogfa.com/

سلام به دوست باوفای گورانیم
بسیار زیبا ...خواندمش ولذت بردم

سلام
ممنون که دوباره به ما سری زدید .
بی شک یک روز در میان مهمان صفحه ی زیبا و دو ست داشتنی شما و مطالب قشنگتان هستم .
با آرزوی بهترین ها .
درود

غفار جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:59

سلام استاد. بسیارعالی

سلام با وفا
برایتان آرزوی بهترین ها را دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.