گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

اما نشد


             اما  نشد

خواستم  تشبیه  بارانت  کنم   ،  اما  نشد

یا  شبیه  اشک  ،  پنهانت  کنم   ،  اما  نشد 


آن  نجابت  را  نشاید  بر  سر  بازار  برد

یو سفم را  رو  به  کنعانت  کنم  ،  اما  نشد 


تاج  بر  سر  گر نهی  ، تا  چین  فاتح  می  شوی

گفتمت  تو  صیف  خاقانت  کنم  ،  اما  نشد


آمدم  وقت  عبورت  نرم  ،  چون  باد  صبا

و صف  بلقیس  و  سلیمانت  کنم  ،  اما  نشد


در  حضورت  صبر  کردم  ، تا  بهارت  در  رسد

شاخ  گل  تقدیم  چشمانت  کنم  ،  اما  نشد


با   خدایم  ،  التماست  کردم  آز  آیین  عشق

خواستم  بر  دین  سلمانت  کنم  ،  اما  نشد


یک  دلِ  پُر  زخم  آوردم  ،  ببینی  عاشقم

اینچنین  شاید  که  گریانت  کنم  ،  اما  نشد


روبرویت   ،   تا    بیابا  نها   دویدم  ،  سالها

دست  در  آغوش  دستانت  کنم  ،  اما  نشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.