گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

کو تاهیهای من


من  فقط   عاشق  یک  مکث   شدم

و  از  آن  روز   چه   بر  عکس   شدم


صفحه  ی   ساده  ی   عاشق  بودم

کم کم  اینگونه   پر  از   عکس   شدم 


***


دید  مت   ،   دیدی  و   این   هم   شده   کار  من  و  تو

و  چه   خو  نین   شده   بیچاره   شکار   من  و  تو 


***


من  از  این   نیش   تو  هر  گز   نشود  فریادم

که   تو  بی   ریشه  تر  از   نیش   نداری   اصلی.


***


مگسی   خواست  که  بر  بال  عقابی  بپرد

بی  خبر  بود    ز  مسکینی   ،    بال  مگسی


***


هر  کسی   غیر  تو  دندان   بگیرد  ،  نانی

به  گمانم   تو    فقط    وارث    یک    دندانی


همه  گویند  سخن  با  لب  و  دندان  و  دهان

تو  مگر   هر   چه   گویند   از   او  ،  بد  ،  آنی!


***


فکر   کردم  که   تو   را   می  شود   ارزان   خرید

قیمتی   نیستی   از  بس   که   کم    از ،   ارزانی


***


شاید   این   درد   حقارت   ز   تو   مادر   زادیست

که   چنین  ،   کو د کیت   را   به   بزرگان  ،   ببری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.