گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

گورانیم

نوشته های ادبی و شاعرانه ،کلیه نو شته ها مر بوط به نگارنده است و از هیچ منبعی بر داشته نشده است و حقوق معنوی آن برای نگارنده محفو ظ می باشد .استفاده از متون با ذکر منبع و نام نو یسنده بلا مانع می باشد .

حسرت آدم




زین جهان ، بیش و کمش هیچ ، تو را کم دارم 


سیبم و حسرت همراهی آدم دارم 




گر چه از فاصله ها ، راه به آغوش تو نیست 


دست خواهش سحر از دولت شبنم دارم 




دیده بی تاب تماشا ، همه شب در غم یار 


اشک غم از دولب چشم ، دمادم دارم 




به طواف تو ، چو پروانه بسوزم سر و جان 


بعد هر سعی و صفا ، شوق به زمزم دارم 




گنبد سبز نگاهت ، به شفا راه نداشت 


طلب مرحمتی ، از غم و ماتم دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.